Kanske skulle testa att blogga lite =)

Jaha man kanske skulle testa de här med att blogga lite? Min stor tjej Madde har hjälpt sin "gamla" mamma ;)

Kanske skulle berätta lite om mig själv, 34 År "usch" Gift med Janne <3, Tillsammans har vi två barn Melinda 8år och Milla 3år, sen har jag två barn sen innan Mattias 16år o Madde 14år.

Bor i en villa som vi har lagt ut för försäljning, byggde huset för 7 år sen , men känner att vi vill göra nåt annat mer än att bo. Många tror säkert att ,jaha nu ska dom gå isär, men ICKE!!! Janne är kärleken i mitt liv =)

Jobbar på Transcom sedan 13år !!!!! och JAA !! jag trivs=) Har man underbara kollegor som gör ens dag + att jag fått ett bättre jobb med underbara tider ;) så kan man inte göra annat än att trivas.

Mitt första inlägg inte så mycke , men nu ska jag gå o sussa eftersom jag var visst ute igår, blev just bara "lite" för mycket av de goda ;)


                                                            Natt natt ,kram från mej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0